חברת בניית אתרים אמסל גאה להציג לכם את הסדנה המתקיימת בין ה-28 לאפריל ועד ה-6 במאי 2025 מיועדת למעצבים, כותבי תוכן, אנשי שיווק ולמעצבים מנהיגים המעוניינים ללמוד כיצד לעצב דפי נחיתה שמביאים לתוצאות. במהלך הסדנה תלמדו איך לגרום לאתר שלכם לעבוד בצורה אופטימלית ולשפר את שיעור ההמרות על ידי שימוש בעקרונות עיצוב, פסיכולוגיה, כתיבה שיווקית ואלמנטים שמניעים את המשתמש לפעולה.
מה תלמדו בסדנה?
במהלך הסדנה, פול בואג, מומחה עולמי בתחום עיצוב חוויית המשתמש (UX) והמרות (Conversion Rate Optimization), יעביר את הידע והניסיון שלו בעבודה עם לקוחות גדולים כמו Doctors Without Borders, GlaxoSmithKline ו-PUMA.
מה תלמדו במפגשים:
-
הבנת הפסיכולוגיה מאחורי ההמרות: פול יחשוף אתכם לעקרונות פסיכולוגיים שמניעים משתמשים לפעול. תלמדו איך להבין את המניעים של המשתמשים ולנצל את ההבנה הזו לעיצוב חוויית משתמש שמביאה לתוצאות.
-
איך ליצור הצעה שיווקית שגורמת למבקרים לפעול: אחד האתגרים הגדולים ביותר בעיצוב דפי נחיתה הוא לשכנע את המשתמשים לקחת פעולה (כמו רכישה, הרשמה או יצירת קשר). במפגש זה תלמדו איך ליצור הצעה שיווקית משכנעת ומובנת.
-
עיצוב שמניע לפעולה: איך לעצב דף נחיתה שמהווה חוויית משתמש ברורה, מושכת ומניעה לפעולה. המטרה היא לעצב אתר שמוביל את המשתמשים לבצע את הצעד הבא בקלות ובמהירות.
-
איך לבצע אופטימיזציה לדף הנחיתה ולשפר את ההמרות לאורך זמן: לאחר שהבננו איך להוביל את המשתמשים לפעולה, נלמד כיצד לבצע שיפורים מתמידים על ידי אופטימיזציה של הדף, כולל A/B Testing ושימוש בפידבקים מהמשתמשים לשיפור תוצאות.
מהם המאפיינים העיקריים של הסדנה?
-
סשנים אינטראקטיביים:
במהלך כל סשן תעבדו בצורה חווייתית על פרויקטים אמיתיים ושתפו אתכם באתרי המשתתפים לצורך ביקורת ובחינת שיפורים. -
שאלות ותשובות ייחודיות:
הסדנה כוללת זמן מיוחד לשאלות ותשובות עם פול בואג, שיאפשר לכם להעמיק ולהבין את החומר בצורה יותר פרטנית. -
דוגמאות מעשיות:
פול ישתף אתכם בדוגמאות מהמציאות והניסיון העשיר שלו ויעזור לכם לזהות איך ניתן לשפר את האתר שלכם תוך יישום עקרונות עיצוב ושיווק בצורה פרקטית. -
הקלטות וסיכומים:
הסדנה כוללת גישה להקלטות המפגשים והחלקים השונים, כך שתוכלו לצפות מחדש וליישם את מה שלמדתם גם לאחר סיום הסדנה. -
תעודת סיום:
עם סיום הסדנה תקבלו תעודת סיום של Smashing Magazine, שתהיה הוכחה לכך שהשתתפתם בסדנה ועברתם את הלימוד בהצלחה.
הסדנה מתאימה למי?
הסדנה מיועדת בעיקר למעצבים בתחום UX/UI, כותבי תוכן, אנשי שיווק דיגיטלי, ואנשים בתפקידי ניהול עיצוב שמובילים צוותים. אם אתם עובדים בעולם האינטרנט, מסחר אלקטרוני, או שיווק דיגיטלי ומעוניינים להעמיק בתחום הבעיות וההזדמנויות שקשורות להמרת משתמשים, זו הסדנה בשבילכם.
בנוסף, הסדנה אידיאלית גם לאנשי מקצוע שעובדים עם לקוחות ומתמודדים עם אתגרים בתחום חוויית המשתמש באתרי אינטרנט.
מבנה הסדנה:
הסדנה תכלול 4 מפגשים חיים, כל אחד בן 1.5 שעות, עם סשנים אינטראקטיביים שיבוצעו בקבוצות. במהלך כל סשן, פול יחשוף עקרונות מעשיים, ויידון עליהם יחד עם המשתתפים תוך סקירה של אתרי אינטרנט אמיתיים.
תוכנית המפגשים:
-
יום 1 – הכוח של פסיכולוגיה בהנעת המרות
-
יום 2 – איך ליצור הצעה שיווקית שגורמת למבקרים לפעול
-
יום 3 – עיצוב המניע לפעולה: איך לעצב את האתר כך שיתפקד בצורה אופטימלית
-
יום 4 – אופטימיזציה מתמשכת: כיצד לשפר את האתר לאורך זמן
עלות והרשמה:
עלות הסדנה היא $250 במקום $300. ניתן לקבל הנחה של עד 25% עם מנוי ל-Smashing Magazine.
מה תצטרכו כדי להשתתף?
-
מחשב עם מצלמה ומיקרופון
-
דף הבית או דף הנחיתה שתרצו לשפר ולהשתמש בו במהלך הסדנה
-
נכונות ללמוד ולשתף את האתר שלכם כדי לקבל פידבק
אם אתם רוצים ללמוד איך לעצב דף נחיתה או אתר שממיר יותר מבקרים ללקוחות, זו ההזדמנות שלכם ללמוד ממומחה עולמי וליישם את הידע בצורה מעשית!
אל תפספסו את ההזדמנות לשדרג את כישוריכם בעיצוב אתרים ולהגדיל את ההמרות!