שאלנו בעלי עסקים קטנים אם יש להם אתר אינטרנט – ו-98% אמרו שיש להם. אם אתה מעוניין לשמוע כיצד בעלי עסקים קטנים אמריקאים משתמשים באתרי האינטרנט שלהם, המשך לקרוא לתוצאות המלאות של המחקר שלנו.
מחקר קודם מצא של-71% מהעסקים הקטנים פנו לחברת בניית אתרים והיה אתר אינטרנט בשנת 2021, לעומת 50% בלבד בשנת 2018. בהתחשב במהפך המסחרי על רקע מגיפת הקורונה, אין זה מפתיע שיזמים אמריקאים עשו פריצות מקוונות.
בעלי עסקים קטנים משתמשים באתרי האינטרנט שלהם כדי להקל על שירותים, לטפל בלקוחות, להסביר את האישורים שלהם ולהציג את ההצלחות שלהם. ויותר מזה – לספר את הסיפורים שלהם. אם אתה חושב ליצור אתר לעסק שלך, עיין במדריך הסופי שלנו כדי לדעת כמה זה יעלה.
במחקר שלנו, אותם ארבעת נושאים המשיכו לעלות. ללא הנחיה, המשיבים ציינו את הסיבות העיקריות הבאות להקמת אתר אינטרנט:
כדי להרחיב את הנראות של המותג שלי: 41%
כדי להופיע בתוצאות מנוע החיפוש: 40%
כדי לשכנע אחרים שהעסק שלי אמין/אמין/אותנטי: 38%
כדי להמיר מכירות: 33%
אלו הסיבות העיקריות לכך שבעלי עסקים קטנים בוחרים להשקיע כיום ביצירה ותחזוקה של אתר אינטרנט. וגם הם משכנעים.
למה לעסקים קטנים יש אתרים?
נתונים סטטיסטיים: אתרי אינטרנט לעסקים קטנים
– ל-28% מהעסקים הקטנים והבינוניים עדיין אין אתר אינטרנט
– 38% מהאנשים יפסיקו לקיים אינטראקציה עם אתר מעוצב בצורה גרועה
– 98% מהאמריקאים משתמשים באינטרנט כדי למצוא מידע על עסקים מקומיים
– 81% מהצרכנים חוקרים עסק באינטרנט לפני השימוש בשירותיו
– 88% מהמשווקים שכבר משקיעים בקידום אתרים מתכננים להמשיך השנה
סיבה מרכזית היא להוכיח אמינות: למעלה משליש (38%) ממנהיגי העסקים הקטנים שדיברו איתנו ציינו צורך להוכיח את האותנטיות או האמינות שלהם.
איכות האתר שלך היא דרך מפתח שבה לקוחות לומדים אם לסמוך על העסק שלך או לא. ועוד יותר מונח על כף המאזניים כאשר אתה עסק לא מוכר יחסית, סוחר יחיד או סוחר מקומי.
“הלקוחות שלנו מחפשים להוציא 37000 ש”ח או יותר על פרויקטים. הם רוצים להעסיק איש מקצוע – לא איזה שממו אקראי עם חגורת כלים!” מסביר ג’וזף ברמן מחברת Clear Choice Contractors בפלימות’, מישיגן. “בעל אתר זול – או גרוע מכך, אין כזה בכלל – מסריח של ‘שעת חובבים’. האם הייתם מוציאים 100,000 דולר על בריכת שחייה חדשה ואזור מגורים חיצוני שנבנה על ידי חברה שאין לה אפילו אתר אינטרנט? לא הייתי עושה.”
Clear Choice Contractors דף הבית של אתר לעסקים קטנים
כמעט שניים מכל חמישה (38%) בעלי עסקים קטנים אמרו לנו שיש להם אתר אינטרנט כדי להוכיח את אמינות השירותים שלהם.
מילים חכמות. אתר אינפורמטיבי ומקצועי משכנע לקוחות פוטנציאליים שהם יכולים לסמוך עליך בכספם.
עם זאת, בעלי אתרים חייבים להיזהר לא להטריד מבקרים באינטרנט באמצעות UX גרוע (חווית משתמש). זה לא רק המרות מכירות שבעלי עסקים קטנים משתמשים באתרים שלהם כדי למשוך. עבור רבים, איסוף כתובות דוא”ל ומספרי טלפון יכול להיות מוערך באותה מידה. אחד מכל חמישה (21%) אמריקאים החליטו לא להשתמש באתר לאחרונה מכיוון שהם היו מודאגים לגבי כמות המידע האישי שייאסף.
מחקר נפרד מצא שלקוחות נאמנים יעזבו מותג לאחר שלוש חוויות רעות בלבד של שירות לקוחות. זה חל גם על הדיגיספירה, שבה לקוחות מקיימים יותר ויותר אינטראקציה עם מותגים. אמינות, אם כן, קשורה קשר בל יינתק ל-UX טוב.
לחיצה על האתר שלך עשויה להיות האינטראקציה הראשונה של לקוח חדש עם העסק שלך. אתר מובנה היטב יכול להיות ההבדל בין המרה לליד שאבד. כפי שמזכיר לנו גורו השיווק המקוון ניל פאטל, אתר אינטרנט צריך לעזור למשתמשים למצוא בקלות את מה שהם מחפשים. “המטרה של ארכיטקטורת המידע היא ליצור מבנה אתר המייעל את חווית המשתמש ועומד ביעדים העסקיים”, מסביר פאטל.
ראה את העסק הקטן שלך בגוגל: חיפוש אורגני פירושו יותר לידים
כפי שכל יצרנית אתרים יודעת, בניית אתר שנראה טוב היא רק חצי מהקרב. לאחר שבנית את יצירת המופת שלך, אז מגיע האתגר לגרום לאנשים לנחות עליה. אתר אינטרנט הוא בדרך כלל חלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלית הרחבה יותר של העסק. זה אומר שהפוסטים שלך במדיה החברתית, במדיה המודפסת ומודעות הטלוויזיה והרדיו שלך צריכים להפנות אל האתר שלך כמרכז של מידע, פרטי שירות, תמחור וערוצי יצירת קשר.
שיטות שיווק בתשלום זוללות ברעבתנות תקציבים עסקיים, אך חיפוש אורגני – משתמשים מוצאים את האתר שלך במנועי חיפוש – לא עולים כלום (למעט מחיר אחזקת האתר). אכן, מתן אפשרות ללקוחות חדשים למצוא את העסק שלהם באינטרנט היא בראש סדר העדיפויות של כמעט אחד מכל שניים (47%) ממנהיגי עסקים קטנים בארה”ב, כך עולה מהמחקר שלנו.
בניית אתר מקצועי היא דרך חסכונית לשווק את העסק שלך לכל מי שמחפש באינטרנט את המוצרים או השירותים שאתה מציע.
“כל ארגון מתמודד עם נטישת לקוחות. כדי להבטיח הצלחה מתמשכת, עליך למשוך לקוחות חדשים, ואחת השיטות היעילות ביותר לעשות זאת היא להגדיל את הנראות שלך בגוגל”, אומר מקס ווייטסייד, מוביל קידום אתרים ותוכן ב-Breaking Muscle, בלוג כושר מאוהיו. “SEO הוא המפתח להכנסת העסק שלך לעמוד הראשון של גוגל. המונח אופטימיזציה למנועי חיפוש אולי מפחיד, אבל השיטה פשוטה למדי.
“אתה מוסיף מילים וביטויים הקשורים לעסקים לתוך כלי מחקר מילות מפתח, קובע אילו מהם מקבלים את מירב התנועה בגוגל, ואז יוצר תוכן סביב הביטויים האלה. כהנחיה כללית, כל פיסת תוכן צריכה למקד למילת מפתח נפרדת, כך שככל שרשימת התוכן של האתר שלך תגדל, היא תוכל לדרג עבור מילות מפתח נוספות.”
לכמה עסקים קטנים יש אתר אינטרנט?
מי הם Expert Market?
אנחנו צוות מסור של עורכים, סופרים וחוקרים פנימיים שמתלהבים לעזור לעסקים למצוא את התשובות שהם צריכים.
נכתב ונבדק על ידי:
סברינה דוגאל
סברינה דוגאל
מומחה לשיווק באינטרנט
רובין סאמרס-אמלר, עורך Grow Online, תמונת פרופיל
רובין סאמרס-אמלר
עורך צמיחה דיגיטלית
בעמוד הזה
למה לעסקים קטנים יש אתרים?
ראה את העסק הקטן שלך בגוגל
פלטפורמות מסחר אלקטרוני: הלב הפועם של חנויות מקוונות
סטטיסטיקת מסחר אלקטרוני: עסקים קטנים ובינוניים במהלך המגיפה
שיווק מקומי הולך יד ביד עם קמעונאות מקוונת
מעבר מקוון במהלך המגיפה הגביר את הרווחיות
ניהול מוניטין הוא חובה לכל עסק קטן
סיבות מדוע לעסקים קטנים אין אתר אינטרנט
איך עסקים קטנים יכולים להרשות לעצמם אתר אינטרנט?
מתודולוגיית מחקר
הצמיחה במסחר אלקטרוני נמשכת לאחר המגיפה
לְהַרְחִיב
השוו מחירי עיצוב אתרים בחינם וחסכו
קבלו הצעות מחיר בחינם
סברינה דוגאל
נכתב על ידי
סברינה דוגאל
רובין סאמרס-אמלר, עורך Grow Online, תמונת פרופיל
נבדק על ידי
רובין סאמרס-אמלר
עודכן ב
12 במאי 2023
שאלנו בעלי עסקים קטנים אם יש להם אתר אינטרנט – ו-98% אמרו שיש להם. אם אתה מעוניין לשמוע כיצד בעלי עסקים קטנים אמריקאים משתמשים באתרי האינטרנט שלהם, המשך לקרוא לתוצאות המלאות של המחקר שלנו.
מחקר קודם מצא של-71% מהעסקים הקטנים היה אתר אינטרנט בשנת 2021, לעומת 50% בלבד בשנת 2018. בהתחשב במהפך המסחרי על רקע מגיפת ה-COVID-19, אין זה מפתיע שיזמים אמריקאים עשו פריצות מקוונות.
בעלי עסקים קטנים משתמשים באתרי האינטרנט שלהם כדי להקל על שירותים, לטפל בלקוחות, להסביר את האישורים שלהם ולהציג את ההצלחות שלהם. ויותר מזה – לספר את הסיפורים שלהם. אם אתה חושב ליצור אתר לעסק שלך, עיין במדריך הסופי שלנו כדי לדעת כמה זה יעלה.
במחקר שלנו, אותם ארבעת נושאים המשיכו לעלות. ללא הנחיה, המשיבים ציינו את הסיבות העיקריות הבאות להקמת אתר אינטרנט:
כדי להרחיב את הנראות של המותג שלי: 41%
כדי להופיע בתוצאות מנוע החיפוש: 40%
כדי לשכנע אחרים שהעסק שלי אמין/אמין/אותנטי: 38%
כדי להמיר מכירות: 33%
אלו הסיבות העיקריות לכך שבעלי עסקים קטנים בוחרים להשקיע כיום ביצירה ותחזוקה של אתר אינטרנט. וגם הם משכנעים.
למה לעסקים קטנים יש אתרים?
נתונים סטטיסטיים: אתרי אינטרנט לעסקים קטנים
– ל-28% מהעסקים הקטנים והבינוניים עדיין אין אתר אינטרנט
– 38% מהאנשים יפסיקו לקיים אינטראקציה עם אתר מעוצב בצורה גרועה
– 98% מהאמריקאים משתמשים באינטרנט כדי למצוא מידע על עסקים מקומיים
– 81% מהצרכנים חוקרים עסק באינטרנט לפני השימוש בשירותיו
– 88% מהמשווקים שכבר משקיעים בקידום אתרים מתכננים להמשיך השנה
סיבה מרכזית היא להוכיח אמינות: למעלה משליש (38%) ממנהיגי העסקים הקטנים שדיברו איתנו ציינו צורך להוכיח את האותנטיות או האמינות שלהם.
איכות האתר שלך היא דרך מפתח שבה לקוחות לומדים אם לסמוך על העסק שלך או לא. ועוד יותר מונח על כף המאזניים כאשר אתה עסק לא מוכר יחסית, סוחר יחיד או סוחר מקומי.
“הלקוחות שלנו מחפשים להוציא $10,000 או יותר על פרויקטים. הם רוצים להעסיק איש מקצוע – לא איזה שממו אקראי עם חגורת כלים!” מסביר ג’וזף ברמן מחברת Clear Choice Contractors בפלימות’, מישיגן. “בעל אתר זול – או גרוע מכך, אין כזה בכלל – מסריח של ‘שעת חובבים’. האם הייתם מוציאים 100,000 דולר על בריכת שחייה חדשה ואזור מגורים חיצוני שנבנה על ידי חברה שאין לה אפילו אתר אינטרנט? לא הייתי עושה.”
Clear Choice Contractors דף הבית של אתר לעסקים קטנים
כמעט שניים מכל חמישה (38%) בעלי עסקים קטנים אמרו לנו שיש להם אתר אינטרנט כדי להוכיח את אמינות השירותים שלהם.
מילים חכמות. אתר אינפורמטיבי ומקצועי משכנע לקוחות פוטנציאליים שהם יכולים לסמוך עליך בכספם.
עם זאת, בעלי אתרים חייבים להיזהר לא להטריד מבקרים באינטרנט באמצעות UX גרוע (חווית משתמש). זה לא רק המרות מכירות שבעלי עסקים קטנים משתמשים באתרים שלהם כדי למשוך. עבור רבים, איסוף כתובות דוא”ל ומספרי טלפון יכול להיות מוערך באותה מידה. אחד מכל חמישה (21%) אמריקאים החליטו לא להשתמש באתר לאחרונה מכיוון שהם היו מודאגים לגבי כמות המידע האישי שייאסף.
מחקר נפרד מצא שלקוחות נאמנים יעזבו מותג לאחר שלוש חוויות רעות בלבד של שירות לקוחות. זה חל גם על הדיגיספירה, שבה לקוחות מקיימים יותר ויותר אינטראקציה עם מותגים. אמינות, אם כן, קשורה קשר בל יינתק ל-UX טוב.
לחיצה על האתר שלך עשויה להיות האינטראקציה הראשונה של לקוח חדש עם העסק שלך. אתר מובנה היטב יכול להיות ההבדל בין המרה לליד שאבד. כפי שמזכיר לנו גורו השיווק המקוון ניל פאטל, אתר אינטרנט צריך לעזור למשתמש
למצוא בקלות את מה שהם מחפשים. “המטרה של ארכיטקטורת המידע היא ליצור מבנה אתר המייעל את חווית המשתמש ועומד ביעדים העסקיים”, מסביר פאטל.
ראה את העסק הקטן שלך בגוגל: חיפוש אורגני פירושו יותר לידים
כפי שכל יצרנית אתרים יודעת, בניית אתר שנראה טוב היא רק חצי מהקרב. לאחר שבנית את יצירת המופת שלך, אז מגיע האתגר לגרום לאנשים לנחות עליה. אתר אינטרנט הוא בדרך כלל חלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלית הרחבה יותר של העסק. זה אומר שהפוסטים שלך במדיה החברתית, במדיה המודפסת ומודעות הטלוויזיה והרדיו שלך צריכים להפנות אל האתר שלך כמרכז של מידע, פרטי שירות, תמחור וערוצי יצירת קשר.
שיטות שיווק בתשלום זוללות ברעבתנות תקציבים עסקיים, אך חיפוש אורגני – משתמשים מוצאים את האתר שלך במנועי חיפוש – לא עולים כלום (למעט מחיר אחזקת האתר). אכן, מתן אפשרות ללקוחות חדשים למצוא את העסק שלהם באינטרנט היא בראש סדר העדיפויות של כמעט אחד מכל שניים (47%) ממנהיגי עסקים קטנים בארה”ב, כך עולה מהמחקר שלנו.
בניית אתר מקצועי היא דרך חסכונית לשווק את העסק שלך לכל מי שמחפש באינטרנט את המוצרים או השירותים שאתה מציע.
“כל ארגון מתמודד עם נטישת לקוחות. כדי להבטיח הצלחה מתמשכת, עליך למשוך לקוחות חדשים, ואחת השיטות היעילות ביותר לעשות זאת היא להגדיל את הנראות שלך בגוגל”, אומר מקס ווייטסייד, מוביל קידום אתרים ותוכן ב-Breaking Muscle, בלוג כושר מאוהיו. “SEO הוא המפתח להכנסת העסק שלך לעמוד הראשון של גוגל. המונח אופטימיזציה למנועי חיפוש אולי מפחיד, אבל השיטה פשוטה למדי.
“אתה מוסיף מילים וביטויים הקשורים לעסקים לתוך כלי מחקר מילות מפתח, קובע אילו מהם מקבלים את מירב התנועה בגוגל, ואז יוצר תוכן סביב הביטויים האלה. כהנחיה כללית, כל פיסת תוכן צריכה למקד למילת מפתח נפרדת, כך שככל שרשימת התוכן של האתר שלך תגדל, היא תוכל לדרג עבור מילות מפתח נוספות.”
Statista 2022 barchart האתרים הפופולריים ביותר המציגים את גוגל בראש ואחריו YouTube
גוגל היא האתר המועדף על כולם: גוגל אחראית לכמעט חמישית מתעבורת האינטרנט של שולחנות עבודה בארה”ב, על פי מחקר של Statista ממאי 2022.
למרות שלוקח מספר שנים לפתח “סמכות” כאתר ולקבל הכרה ממנועי החיפוש, התגמול לטווח ארוך הוא משמעותי. לאחר שתקצוב עלויות קידום אתרים ותטמיע אסטרטגיית מילות מפתח יציבה, תוכל לצפות לזרימה בריאה של מבקרים לאתר שלך. אז, היו סבלניים! המשך לעדכן את האתר שלך עם תוכן אינפורמטיבי ואיכותי כגון מאמרים שנחקרו היטב, ותקצור את הפירות של גידול גולשים באינטרנט.
פלטפורמות מסחר אלקטרוני הן הלב הפועם של חנויות מקוונות
רבים בוחרים להחזיק אתר אינטרנט מכיוון שהוא חלק בלתי נפרד מהאופן שבו העסק שלהם מתפקד. אתרי למידה מחדש, פלטפורמות משרות ומנועי חיפוש לאיתור אנשים – אף אחד מאלה לא יעבוד כלל אלא אם כן הם פועלים באתרי אינטרנט. קבוצה מרכזית כאן היא אתרי מסחר אלקטרוני, שגרפו יחד 768 מיליארד דולר בארה”ב בשנת 2021. אמנם אפשר למכור אונליין דרך ערוצי מדיה חברתית בלבד, אתרי מסחר אלקטרוני מציעים מגוון רחב יותר של אפשרויות בכל הנוגע לגלישה וקנייה מקוונת.
פלטפורמות מסחר אלקטרוני כמו Shopify, Squarespace ו-BigCommerce מציידות קמעונאים למכור ללקוחות דרך אתר אינטרנט ייעודי המציג מוצרים ומעבד תשלומים. כיום, ניתן להוסיף כפתור “קנייה” לאתר קיים, או לבנות אתר שלם מאפס באמצעות תבניות מסחר אלקטרוני ובוני עשה זאת בעצמך. לחלופין, אם אתה חושב שהעסק שלך צריך מערך מורכב יותר, אתה יכול לשכור מפתח אינטרנט כדי לבנות לך חנות מקוונת מותאמת אישית.
מסחר נייד במגמת עלייה
קניות ואיסוף מידע במכשירים ניידים הופכים פופולריים יותר ויותר – במיוחד עם דור Z. בעוד שלפני 15 שנה יכולת לברוח עם אתר אינטרנט שנבנה למכשירים שולחניים בלבד, זה כבר לא המקרה היום. זה קריטי לשקול כיצד נוכחות האינטרנט של המותג שלך נראית, מרגישה ופועלת בסמארטפון.
כל מפתח אינטרנט ששווה את המלח שלו היום יבנה אתר מותאם לנייד בעיצובו. כלומר, פריסת העמוד (כולל תמונות, וידאו וטקסט) מתאימה לנקודת התצוגה הקטן יותר של מסך הסמארטפון. מנוע החיפוש של גוגל למעשה מקדם אתרים שמוגדרים כראוי למשתמשים ניידים. יש הרבה הנחיות זמינות בהנחיות של גוגל למנהלי אתרים כדי לעשות זאת נכון.
סטטיסטיקות מסחר אלקטרוני על חברות SMB במהלך המגיפה
אנו יודעים שמכירות המסחר האלקטרוני לקמעונאים בארה”ב גדלו ב-244.2 מיליארד דולר, או 43%, בשנת 2020. אבל איך זה השפיע במיוחד על חברות קטנות ובינוניות?
הנה כמה ממצאים מרתקים על בעלי עסקים קטנים ובינוניים שעוברים מקוונים בתוך COVID-19:
רוב החברות הקטנות והבינוניות הצומחות (71%) אומרים שהעסק שלהם שרד את המגיפה בגלל הדיגיטציה.
95% העבירו חלק מהפעילות שלהם לאינטרנט בשנה האחרונה.
ל-63% מהעסקים הקטנים והקטנים יש נוכחות במסחר אלקטרוני – כולל כמעט שליש (31%) שהוסיפו אותו בשנה האחרונה.
71% ממנהיגי SMB אומרים שהלקוחות שלהם
לצפות לעסקאות מקוונות.
72% מהחברות הקטנות והבינוניות הגדילו את הנוכחות המקוונת שלהם (כולל מדיה חברתית, אתרים, דואר אלקטרוני ומודעות) במהלך השנה האחרונה.
8% מהחברות הקטנות והבינוניות טוענות שאין להן נוכחות מקוונת כלל.
נתונים סטטיסטיים מדוח “מגמות עסקיות קטנות ובינוניות” של Salesforce: 2,534 בעלי SMB (גלובלי) נבדקו ביוני וביולי 2021.
שיווק מקומי הולך יד ביד עם קמעונאות מקוונת
אתר אינטרנט תמיד יכול לעבוד במקביל לשיטות שיווק לא מקוונות. למשל, לו הוורטי מ-Enhanced Leisure, קמעונאית של ג’קוזי במחוז דלאוור, פנסילבניה, מתכננת לאמץ בדיוק טקטיקה כזו. Haverty אמר ל-Expert Market: “אני גר באזור פילדלפיה ויש לי שוק טבעי קרוב אלי, שיהיה מעוניין בכמה מהמוצרים המיוחדים יותר.
Enhanced Leisure ג’קוזי מתחמי מסחר אלקטרוני באתר מסחר אלקטרוני דף תשלום מסך לעסקים קטנים
“לדוגמה, אמבטיית אמבט מתאימה באופן טבעי להתקנה מקצועית. אני מתכוון לבנות קמפיין שיווק מקומי תוך שימוש בשיטות עתיקות, כמו דיוור ישיר כאסטרטגיית שיווק משלימה”. שימוש בידע מקומי כדי לפתות לקוחות לגלוש ולקנות באינטרנט היא טקטיקה עסקית חכמה במיוחד.
שימוש בטקטיקות שיווק מגוונות מרחיב את הרשת כדי ללכוד מגוון רחב יותר של קונים פוטנציאליים. זה עובד טוב במיוחד במקרה של פרויקטים של התקנה בבית כמו ג’קוזי, שבהם לא יעבוד פשוט להזמין משלוח מסין ואז להיאבק לבד עם הוראות ההתקנה.
האם תוכל להשתמש בחוות דעת של מומחה על השיווק הדיגיטלי שלך?
קבל עזרה
מעבר מקוון במהלך המגיפה הגביר את הרווחיות
קמעונאים פשוטים בהחלט קטפו את הפירות של המסחר האלקטרוני בכל הנוגע לסגירות מגיפה. “האתר שלנו היה אחת ההשקעות הטובות ביותר שעשינו אי פעם”, מתלהב ג’ף מוריארטי, מנהל שיווק ב-Moriarty’s Gem Art, אינדיאנה. “לעסק התכשיטים של המשפחה שלנו לא היה אתר מסחר אלקטרוני עד תחילת המגיפה. ואז היינו צריכים לסגור ואובדן המכירות היה הרסני”.
צילום מסך של אתר אינטרנט לעסקים קטנים Moriarty’s Gems Indiana
www.moregems.com מזמין את משתמשי האינטרנט להתנשא על החנות הפיזית שלהם מאז הסתיימה המגיפה. כפתור ה-webchat מניף יד ידידותית ומוסיף לתחושה המשפחתית של המותג.
כמו 71% מהחברות הקטנות והבינוניות במהלך המגיפה, ה- Gem Art של Moriarty נמנע מפשיטת רגל על ידי השקת שדרה דיגיטלית למכירות.
“הכנו במהירות אתר דרך Shopify כדי שנוכל להמשיך למכור לא רק לקהילה שלנו, אלא לכל הארץ. המכירות אפשרו לנו להמשיך לשלם לשותפים במהלך ששת החודשים של סגירת החנות הקמעונאית שלנו.
“זה עשה כל כך טוב, השקענו יותר כסף באתר, בשיווק, שהייתה לנו השנה הכי טובה שלנו אי פעם ב-2021. אנחנו עלינו ב-15% כבר השנה גם”.
למרות הנסיגה הקשה של איבוד 100% מהמכירות האישיות, מוריארטי ניצלה את הפריחה בביקוש לקמעונאות אלקטרונית והעסק ראה הצלחה גדולה מאי פעם. למרות שההחלטה לפתוח חנות מקוונת התקבלה בלחץ – המגיפה הממשמשת ובאה מעיבה על הוודאות עבור קמעונאים וקונים כאחד – התברר כי זו ההחלטה הרווחית ביותר שלהם עד כה.
דוח Salesforce מסחר אלקטרוני SMB סטטיסטיקות
נתונים סטטיסטיים מראים שלמעלה ממחצית מהעסקים הקטנים והבינוניים היו נוכחות במסחר אלקטרוני בשנת 2021, כפי שדווח במהדורה החמישית של Salesforce “דוח מגמות עסקיות קטנות ובינוניות”.
ניהול מוניטין הוא חובה לכל עסק קטן
“עסקים נמצאים במרחב הציבורי, כלומר יידונו אם הבעלים משתתפים בדיאלוג הזה או לא”, טוען אנתוני פואופולו MD, קצין רפואה ראשי ב- RexMD, שירות טלפון מקוון. זו נקודה הוגנת, ואחת מהסיבות הרבות לכך שניהול מוניטין הוא מאפיין מרכזי בשירותי ה-SEO שמציעות חברות שיווק דיגיטלי כיום.
מעולם לא היה קל יותר להפיץ מידע. וביקורת גרועה באינטרנט היא כמו לנגוס בסופגנייה מכוסה בזילוף. הגזים מגיעים לכל מקום. מִיָד. וקשה לנקות אותם מבלי פשוט להפיץ את הבלגן הלאה.
גוגל למעשה תדרג את האתר שלך מעל או מתחת לתוצאות חיפוש דומות (כלומר המתחרים העסקיים שלך) בהתבסס על האופן שבו משתמשים אחרים מדרגים את החברה שלך באופן חיובי או שלילי. אתה כבר מודע היטב לכך שביקורות לקוחות משפיעות מאוד על צרכנים אנושיים. אבל האם ידעת שגם מנועי החיפוש דואגים לאיכות שביעות הרצון של הלקוח שלך?
תפוס מסך SERP של אתר RexMD לעסקים קטנים
התוצאה השנייה של “Rex MD” ב-SERP של גוגל היא סקירה של המוניטין והאישורים של אתר הטל-הריאות. ברור שמשתמשי אינטרנט רוצים לדעת “האם REX MD היא חברה לגיטימית?” כי זה מופיע מיד מתחת.
“על ידי בעל אתר משלך, אתה יכול ליישם מידה רבה של שליטה על הנרטיב של העסק שלך”, אומר Puopolo. מה שנכון במקרה של האתר שהוא מופיע בו, כי התשובה לשאלה הראשונה בגוגל מתייחסת למידע באתר האינטרנט של Rex MD עצמו. זה יחסי ציבור די חזק שם
להלן התוצאות של סקר רחב יותר של עסקים קטנים.
“ביליתי זמן רב בלימוד יסודות עסקיים ולא רק רציתי שאתר רק יגיד שיש לי אחד כזה. אם האתר לא עוזר בשורה התחתונה שלך, אז מה הטעם?” וושינגטון גילתה שהיא המירה לקוחות ללא אתר, כך שזה פשוט לא היה הכרחי עבור העסק שלה.
למרות שהיא כרגע בתהליך של חיבור הבלוג שלה לאתר חדש, וושינגטון מזהירה יזמים אחרים לשקול את המניעים שלהם ליצור אחד. “אני מאמינה שאתרים הם חלק מוצק של מיתוג אבל צריכים לכלול אסטרטגיה”, היא טוענת.
זו נקודה הוגנת, מכיוון שאתר עשוי בצורה גרועה עלול לגרום נזק למוניטין למותג שלך. נניח שהיה לך מעט זמן או מומחיות ביצירת אתרים, אבל החלטת בכל זאת להתחיל אחד כדי להשיג משהו מקוון לעסק שלך.
אם טקסט האתר שלך רצוף שגיאות כתיב, תמונות נראות מתוחות או מטושטשות, והערות שליליות לא נענות באינטרנט, זה מתכון לאסון יחסי ציבור. מכיוון שתצטרך לשלם עבור שם הדומיין והאירוח (אלא אם כן אתה משתמש בשירות לבניית אתרים, שכולל בדרך כלל אירוח), למעשה היית משלם כדי להציג מבוכה כזו!
אם כבר מדברים על עלויות, בואו נסתכל על סבירות של אתר אינטרנט.
איך עסקים קטנים יכולים להרשות לעצמם אתר אינטרנט?
מובן, מספר בעלי עסקים קטנים מודאגים מהעלות של אתר אינטרנט. כמה מהמשיבים בסקר שלנו ציינו הוצאות כסיבה לחוסר רצון מיצירת אתר אינטרנט. בעוד שתעבורת אינטרנט נחשבת לערוץ שיווק אורגני (“חינם”), זה לא אומר שאין תקורה מעורבת בתחזוקת אתר אינטרנט.
כאשר הסגרות הגבילו את האופן שבו עסקים בארה”ב יכולים לפעול, רבים נקטו בצמצום ההוצאות הכספיות שלהם כדרך לצמצם את הפסדי ההכנסות. במהלך המגיפה, 57% מהעסקים הקטנים קיצצו בהוצאותיהם.
עם זאת, אתר אינטרנט לא חייב להיות מקור להוצאות גדולות עבור SMB. אמנם עליית האינפלציה עשויה להוות דאגה לגיטימית עבור בעלי עסקים בעקבות סגירת COVID-19, אך אתר אינטרנט צריך להיות הנכס האחרון לחתוך כדי לחסוך בכספים.
כיום, אתה באמת יכול להשתמש בבינה מלאכותית כדי לבנות אתר ולחסוך לעצמך הרבה כסף בתהליך. אם אתה מחפש לקצץ בעלויות, אז למה שלא תנסה כמה מכלי הבינה המלאכותית החינמית הזמינים היום לאתרים, כגון יצרני טקסט ותמונה שנוצרו אוטומטית?
בנוסף לשרת את הפונקציה החיונית של העברת לידים למכירות עבור ההצעה העסקית הספציפית שלך, אתר אינטרנט של חברה מספק מידע שצריך לדעת ללקוחות סקרנים. אתר אינטרנט יכול גם לייצר הכנסה עסקית בדרכים בלתי צפויות. בואו נראה איך.
אתרים הם מקור הכנסה חיוני לעסקים קטנים – לא רק עבור סוחרים מקוונים
מכירת מוצרים באינטרנט היא לא הדרך היחידה להביא הכנסה עם אתר אינטרנט. בעולם המודרני של שיווק שותפים, קליקים פירושם מזומן. בעלי עסקים קטנים נבונים בונים שותפויות עם מותגים בענף שלהם, ומכניסים סכום בריא בתמורה.
“אני מרוויחה הכנסות באמצעות מודעות ושיווק שותפים, כך שהאתר שלי הפך לחלק עצום מהעסק שלי, ומכניס הרבה הכנסות”, משתפת ג’קלין קנדי מ-PetDT. מאלפת הכלבים לא יכלה להפעיל את שיעורי הכלבים הרגילים שלה במהלך מגיפת COVID-19, אז החלה בלוג כדי לספק את המומחיות שלה במקום זאת. קנדי השתמשה בקישורי שותפים עצמאיים של אמזון ובבאנרים של גוגל כדי להפוך תעבורת אינטרנט להכנסה נוספת, מה שהוכיח חבל הצלה כאשר היא לא הייתה מסוגלת יותר לפגוש לקוחות פנים אל פנים.
קנדי בחרה לייצר רווחים מבלוג הטיפוח שלה לחיות מחמד באמצעות Google Ads. זה הפך למקור הכנסה חיוני לעסקי אילוף הכלבים שלה לאחר שהגבלות מגיפה הגבילו פגישות אישיות.
קנדי אומרת שהאתר שלה המייצר רווחים סיפק “דרך חשובה להרוויח כסף בתקופה ממש קשה”. אבל היתרונות המשיכו לאחר שהמגיפה הגיעה לסיומה: “עכשיו, כל לקוחות ההדרכה שלי מוצאים אותי דרך האתר שלי”, היא מספרת. זה רק מראה שהיתרונות ארוכי הטווח של אתר אינטרנט לא תמיד ברורים מיד. פוסטים מומחים בבלוג המתייחסים לשאלות של שוק היעד שלך יכולים להוביל להתעניינות ארוכת טווח בשירותים המקצועיים שלך.
מתודולוגיית מחקר
ערכנו את המחקר שלנו באמצעות HARO, שירות מקוון שמחבר בין עיתונאים לאנשים שיש להם תובנות או חוויות לשתף. ביקשנו לשמוע מבעלי עסקים קטנים – המוגדרים כחברות עם פחות מ-50 עובדים. ביקשנו את דעתם על השאלה הבאה: “יש לך אתר אינטרנט? למה או למה לא?”. לאחר מכן ניתחנו את התגובות, וגודל המדגם הסופי שלנו היה 106 בעלי עסקים קטנים או נציגים (לדוגמה, עובדים) בארה”ב. משיבים הפועלים מחוץ לארה”ב או ללא כתובת רשומה זכו להנחה. האחוזים עוגלו למספר השלם הקרוב ביותר.
כל המקורות שצוטטו במאמר זה היו מודעים לכך שהם נותנים את תשובותיהם לפרסום. לאיש לא שולם פיצוי כספי על שיתוף דעותיו.
הצמיחה במסחר אלקטרוני נמשכת לאחר המגיפה
המגיפה האיצה את הטרנספורמציה הדיגיטלית עבור כל סוגי העסקים. קמעונאים כמו Moriarty’s Gem Art לא תכננו למכור באינטרנט בכלל עד שהסגרות הולידו את הרעיון. ראינו את אותה מגמה גם אצל צרכנים. עם יותר זמן בבית, זמן השהייה באינטרנט והאימוץ הכולל הואצו בקרב האמריקאים.
המומחים צופים שהתיאבון לקניות דרך הרשת רק יגדל. ההכנסות ממסחר אלקטרוני B2C צפויות לעלות ב-81% בין 2020 ל-2024, על פי נתונים של Statista. יש הזדמנות משמעותית לקמעונאים להגיע ליותר לקוחות באינטרנט. אולי זו הסיבה המשכנעת מכולן שלעסק קטן יש אתר אינטרנט.
0 תגובות