צור קשר

cbh, t,rho
בניית אתרים לקוחות בנית אתרים לקוחות נבחרים לקוחות בניית אתרים

מינוף מסחר אינטרנטי בזמן מיתון או האטה

הכלכלה העולמית נמצאת בפועל במיתון או מצב יחסית קשה של האטה כבר מאז המשבר הכלכלי הגדול של 2008. גם המשק הישראלי שצלח את המשבר הגדול בצורה טובה יחסית, מראה סימנים של האטה בפעילות הכלכלית נכון ל-2013 והכלכלה כולה נמצאת במצב לא ברור של חוסר ודאות וירידה בפעילות הכלכלית. היבטים כלכליים אלו מחייבים חברות ועסקים לחשוב שוב על אסטרטגיות עסקיות, לנהל מהלכי התייעלות ולנסות לשמור על נתחי שוק והכנסות באמצעים שונים. הטכנולוגיה, ובעיקר האינטרנט על אפשרויות המסחר האלקטרוני שהיא מציעה, מאפשרת להתמודד ביתר קלות ויעילות עם תקופות כלכליות קשות.

בניית אתר מסחר אלקטרוני כחלופה לסניף פיזי

לאינטרנט אין גבולות ואין מיקום גיאוגרפי, יתרון מובהק במיתון כלכלי. כך ניתן לפנות אל חברת בניית אתרים עלמנת לפתוח אתר מסחר אלקטרוני באינטרנט במקום להשקיע סכומים אדירים בפתיחת סניף מכירות פיזי או בתפעול סניפים פיזיים שאינם רווחיים מספיק. אתר מסחר אלקטרוני יכול למנף את פעילות החברה או העסק בצורה משמעותית מאוד, כך  אפשר לחזק את הנוכחות האינטרנטית של החברה ולחזק נישות מקוונות רלבנטיות. סניפים פיזיים יכולים לגרור הוצאות של מאות אלפי ואף מיליוני שקלים או דולרים, בעוד שאתר מסחר איכותי ומותאם למטרות הארגון יכול להצריך סכומים נמוכים יותר של אלפי או עשרות אלפי שקלים.

בנוסף, האינטרנט ובעיקר תחום החיפוש והקידום במנועי חיפוש מאפשר ליצור נתחי שוק בנישות מסוימות – הרבה יותר בקלות לעומת זירת המסחר בפועל בחנויות ומרכזי פיזיים. כך ניתן להתמקד בבניית האתר במונחי חיפוש הרלבנטיים מאוד לפעילות העסק או ליצור מיקוד שכזה על פי הזדמנויות חיפוש טובות – במקום לנסות למכור מוצר צריכה פופולארי לכל האוכלוסייה ולהתחרות באתרים גדולים, להתמקד במוצרים ספציפיים מאוד העונים לצורך שאנשים מחפשים לו פיתרון ברשת. ברשת ניתן לעשות שינויים מהירים וזולים יחסית בהתאם לנתוני תעבורת גולשים ואפשרויות חיפוש, בניגוד לחנויות פיזיות.

פעילויות שיווק ופרסום – לאינטרנט חוקים משלו...

מבחינת פעילויות שיווק ופרסום, שבאפיקים מסורתיים כמו עיתונות, טלוויזיה, רדיו וכן הלאה מצריכים תקציבים גדולים מאוד, לאינטרנט חוקים משלו. בעזרת פעילויות נכונות ואסטרטגיה יעילה, גם אתרים קטנים ובינוניים יכולים להתחרות במגרש של הגדולים ולנצל הזדמנויות – למשל הפחתת תקציבים של חברות גדולות בעת מיתון, זיהוי אפשרויות פרסום אטרקטיביות וניצול קידום אתרים יעיל להצלחה עסקית. המדיה החברתית מייצרת הזדמנויות אדירות לעסקים ליצור קשר על לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, באופן כללי פוטנציאל הלקוחות גדול משמעותית לעומת אנשים שאולי היו מגיעים לאזור החנות או העסק בפועל.

האינטרנט מאפשרת גם שיפור וייעול של תהליכי שיווק, פרסום ושירות אחרים – דוגמת מערכי דיוור אישיים ופרסומיים בזול וביעילות גדולה יותר מכל מדיום אחר, התממשקות לשירותי שילוח וקניות נוספים באופן אוטומטי ויעיל, ניהול מועדון לקוחות, סקרי לקוחות ושאר היבטים של חיסכון במשאבים לצד אפשרויות להגדלת ההכנסות אפילו בזמן מיתון או האטה כלכלית.

 
 
 
רח' תובל 13, מתחם הבורסה ברמת גן. טלפון:03-6122770 פקס:03-5754420  דוא"ל: sales@daronet.com
© כל הזכויות שמורות, 1999-2012, דרונט בעמ.
אין לעשות שימוש בחומר המופיע באתר  ללא אישור מראש מבעלי זכויות היוצרים.
ניתן לעקוב אחרי דרור שתיוי בגוגל + ולראות פרסומים נוספים
פה יכנס התוכן