צור קשר

cbh, t,rho
בניית אתרים לקוחות בנית אתרים לקוחות נבחרים לקוחות בניית אתרים

שיווק באינטרנט
שיווק באינטרנט היא שיטה של שיווק או קידום של מוצר או שירות מסוים על ידי שימוש ברשת האינטרנט.
מהם האפיקים של שיווק באינטרנט
• פרסום – פרסום של השירות או המוצר על גבי האינטרנט.
• בניית אתרים שנועדו לפרסם את המוצר.
• קידום אתרים – על ידי גרימה למצב שהם יופיעו במקום גבוה יותר ברשימה של מנועי החיפוש.
• בלוגים – יש עסקים שמשתמשים בבלוגים ככלי עיקרי של פרסום המוצר שלהם.
• דואר אלקטרוני -  ישנה דרך פרסום שמתבססת על משלוח של דואר אלקטרוני ללקוחות פוטנציאלים.
• פרסום ויראלי -  עוברים מגולש לגולש(כמו וירוס) מדובר בסרטונים קצרים ולרוב בעלי תוכן מטורף.
שיווק באינטרנט
ברוב המקרים של שיווק באינטרנט נעשה שימוש במספר של אלמנטים שיווקים מתאימים. כאשר אנו מפרסמים את המוצר באתר שלו או של החברה יש שימוש בדרך כלל בשיטת שיווק ריאלי בו המסר מועבר על ידי קהל היעד.
כיום השיווק באינטרנט הוא הכלי העיקרי של שיווק והפצה של מוצר מסוים. מדובר בכלי השיווק של המסחר האלקטרוני. עסקים רבים רואים בשיווק באינטרנט ככלי אטרקטיבי בשל העובדה שרשת האינטרנט הפכה להיות פופולארית ביותר.
שיווק באינטרנט – יתרונות מול חסרונות
1. היתרון הראשון של שיווק באינטרנט הוא היכולת למדוד את ההצלה של הקמפיין הפרסומי. על ידי התנועה של האתר וכמות הכניסות אליו ניתן לדעת כמה אנשים נחשפו לפרסומת.
2. האינטרנט הוא כלי שזמין תמיד לצרכנים, בניגוד לחנות שצריך להגיע אליה בשעות הפתיחה האינטרנט מאפשר כניסה לאתר תמיד, וניתן למצוא בו מידע או לרכוש דרכו בכל שעה.
3. שיווק באינטרנט מאפשר לצמצם את הכמות של אנשי השיווק והמכירות ולחסך בהוצאות.
4. שיווק באינטרנט מאפשר גישה לשוק בין לאומי בעל פוטנציאל התרחבות מהיר.
חסרונות
1. אנשים רבים מוצאים כי שיטות הפרסום השונות באינטרנט הן מטרידות למעצבנות (דואר זבל, חלונות קופצים ועוד).
2. מדובר בדרך תקשורת איטית מאוד עם הלקוח ולא אישית כלל, במידה ורוצים חומר שאינו מכיל טקסט הגישה אליו קשה.

 

רח' תובל 13, מתחם הבורסה ברמת גן. טלפון:03-6122770 פקס:03-5754420  דוא"ל: sales@daronet.com
© כל הזכויות שמורות, 1999-2012, דרונט בעמ.
אין לעשות שימוש בחומר המופיע באתר  ללא אישור מראש מבעלי זכויות היוצרים.
ניתן לעקוב אחרי דרור שתיוי בגוגל + ולראות פרסומים נוספים
פה יכנס התוכן