צור קשר

cbh, t,rho
בניית אתרים לקוחות בנית אתרים לקוחות נבחרים לקוחות בניית אתרים

אינטראקטיב

המילה "אינטראקטיב" יוחסה לנושאים שונים בעבר. כך, תכנים במדיות השונות (בעיקר טלוויזיה ומחשב) שנשלטו על ידי המשתמש והותאמו לא אישית, כונו אינטראקטיב. היום, נהוג להשתמש במונח זה לצורך תיאור של חברות פרסום המתמחות אך ורק באינטרנט. חשוב לזכור שהאינטרנט הפך להיות מרכזי מאד בחיים בתקופתנו וכתוצאה הוא גם הפך לשוק הפרסום הגדול בעולם. מיקומו של האינטרנט בחיים שלנו הפך להיות כה מרכזי עד שאין כמעט בית, חברה, עסק או תאגיד שלא משתמשים בו. בשל מרכזיותו הרבה בחיינו הפרסום באינטרנט הפך לפרסום המהותי ביותר משום שהאינטרנט משמש כמות גדולה מאד של אנשים במקומות רבים בעולם.

שיטת הפרסום באינטרנט

לשיטת הפרסום באינטרנט יתרונות רבים על פני מדיות שונות. למעשה, בשיטת הפרסום באמצעות האינטרנט ניתן ליצור פרסום מושך יותר ומתאים יותר ללקוח. הפרסומת באינטרנט מופיע על צג המחשב וכוללת תכנות מורכב וכן עושה שימוש בעוצמה של האינטרנט. זו לא פרסומת רגילה והיא עשויה להיות אטרקטיבית ומושכת יותר ללקוחות פוטנציאלים שגולשים להנאתם באינטרנט. אינטראקטיב באינטרנט דורש יצירתיות רבה והרבה מאד חשיבה ייחודית מחוץ לקופסה. אמנם הרשת מלאה באנשים שעשויים להיות לקוחות פוטנציאלים אך הדרך להגיע אליהם דורשת פרסום איכותי, מרשים ויצירתי.

הפרסום באינטרנט

לכל אחד שעוסק ביום יום ביישום פונקציות שונות של האינטרנט כמו בניית אתרים כדאי לדעת קצת על הפרסום באינטרנט. אינטראקטיב זו למעשה מילה המורכבת בין השאר מהמילה- "אינטראקציה" שמשמעותה היא פעילות הדדית או יחסי גומלין בין שני משתנים ו/או יותר. הפרסום האינטראקטיבי אכן עושה שימוש באינטראקציה על ידי שילוב של תמונות, וידיאו, כתוביות, פרופיל ועוד. השימוש בכמה אמצעי פרסום במקביל מושך את הגולש עוד יותר לכיוון הפרסומת. כמובן שניתן להסיק בקלות עד כמה חשובה היצירתיות בתחום הזה.

פיתוחו של פרסום אינטראקטיבי עובר לרוב בכמה שלבים קבועים. בתחילה, ישנה דרישה של הלקוח שרוצה לפרסם דרך חברת האינטראקטיב משהו מסוים. עיקרי הנתונים והמטרות של הלקוח מועברים לצוות שבונה את הפרסומת וכך למעשה מתחיל התהליך. צוות אנשי הפרסום יושב יחד עם הלקוח בשלב הבא על מנת לגבש החלטה לגבי מה צריך להגיד למעשה ואיך צריך להגיד את זה. לבסוף, נעשה עיצוב של קמפיין אינטראקטיבי הדורש יצירתיות רבה והוא מועבר בעזרת פרזנטציה לאישורו הסופי של הלקוח. 
 

 

מאמרים נוספים באות א

אנחנו מציגים בפניכם מאמרים נוספים באות א את כל המונחים האלה העלנו במשך השנים תוך כדי זה שנתקלנו בהם באינטרנט או במהך העבודה השוטפת שלנו.חלק מבמונחים קיבלנו כהשראה מהלקוחות שלנו.במידה ואתם מכירים מונחים נוספים נשמח אים תציעו לנו ונשמח להוסיף אותם.

אינטרנט

אינטרנט

 

אינטרנט
אדוורדס

אדוורדס

 

אדוורדס
אופטימיזציה

אופטימיזציה

 

אופטימיזציה
אדסנס

אדסנס

 

אדסנס
אופרה

אופרה

 

אופרה
אחסון אתרים

אחסון אתרים

 

אחסון אתרים
אינדוקס

אינדוקס

 

אינדוקס
אינדקס

אינדקס

 

אינדקס
אינטראקטיב

אינטראקטיב

 

אינטראקטיב
אלגוריתם

אלגוריתם

 

אלגוריתם
אלקסה

אלקסה

 

אלקסה
אקספלורר

אקספלורר

 

אקספלורר
ארגז חול

ארגז חול

 

ארגז חול

תגובות

אלה כל התגובות שהיו לנו בנושא הזה

  • הסבר מפורט על  אינטרקטיווי
    בתחומי מדעי מידע, תקשורת, ועיצוב תעשייתי, יש ויכוח על המשמעות של אינטראקטיביות. אפשר לומר שלמושג אינטראקטיביות, יש שלוש רמות:
     
        אינטרקטיווי, כאשר הודעה אינה קשורה להודעות קודמות;
        תגובתי, כאשר הודעה קשורה רק מסר אחד מייד קודם; ו
        אינטרקטיווי, כאשר מסר קשור למספר ההודעות קודמות וליחסים ביניהם.
    אדם לתקשורת האנושית
     
    תקשורת האנושית היא הדוגמא הבסיסית של תקשורת האינטראקטיבית הכוללת שני תהליכים שונים; אדם לאינטראקטיביות אנושית ואנושית לאינטראקטיביות מחשב. אינטראקטיביות בין אדם לאדם היא התקשורת בין אנשים.
     
    מצד השני, אדם לתקשורת מחשבים הוא אופן שבו אנשים מתקשרים עם אמצעי תקשורת חדש. לדברי ראדה רוי, "האינטראקציה האנושי מחשב המודל עשוי כולל 4 מרכיבים עיקריים שמורכבים מ, מחשב, סביבת משימה אנושית וסביבת מחשב שתי התנועות הבסיסיות של מידע ובקרה הם הניחו תקשורת בין אנשים ומחשבים;.. אחת מחייב להבין משהו על שניהם ועל המשימות שאנשים מבצעים עם מחשבי מודל כללי של אדם -. ממשק מחשב מדגיש את זרימת המידע והבקרה בממשק המחשב האנושי ". [2] אדם לאינטראקטיביות אנושית מורכב מהמשגות רבות המבוססים בהגדרות האנשה. לדוגמה, מערכות מורכבות המזהות ומגיבים להתנהגות אנושית נקראות לעתים אינטראקטיבית. תחת תפיסה זו, אינטראקציה כוללת תגובות למניפולציה אנושית פיזית כמו תנועה, שפת גוף, ו / או שינויים במצבים נפשיים.
    אדם לחפץ תקשורת
     
    בהקשר של תקשורת בין אדם וחפץ, אינטראקטיביות מתייחסת להתנהגות האינטראקטיבית של החפץ כמנוסה על ידי המשתמש האנושי. זה שונה מהיבטים אחרים של החפץ, כגון הופעתו החזותית, העבודה הפנימית שלו, ואת המשמעות של סימנים שזה יכול לתווך. לדוגמה, האינטראקטיביות של ה-iPod היא לא צורתו הפיסית ובצבע (מה שנקרא "העיצוב"), ביכולתה לנגן מוסיקה, או האחסון שלה קיבולתו היא ההתנהגות שלו ממשק המשתמש כפי שחוותה את המשתמש שלו. זה כולל את הדרך שתעביר את האצבע על גלגל הקלט שלה, בדרך זו מאפשרת לך לבחור מנגינה ברשימת ההשמעה, וכמו שאתה לשלוט בעוצמת הקול.
     
    האינטראקטיביות של חפץ נתפסה טוב ביותר באמצעות שימוש. עובר אורח יכול לדמיין איך זה יהיה כמו להשתמש בחפץ על ידי צפייה באחרים להשתמש בו, אבל זה רק דרך שימוש בפועל שהאינטראקטיביות שלה חוותה באופן מלא ולא "הרגישה". זאת בשל תנועתית מהותה של החוויה האינטראקטיבית. זה דומה להבדל שבין צופה כונן מישהו רכב ולמעשה נוהג בה. זוהי רק דרך הנהיגה שאתה יכול לחוות ו" להרגיש "איך המכונית הזו שונה מאחרים.
     
    האקדמי מדיה החדשה וינסנט מאהר מגדיר אינטראקטיביות "ביחס היווה ידי ממשק סמלי בין הפונקציונליות שלו הקשרים, והמטרה את הנושא". 
    מחשוב מדע
     
    המונח "מראה ותחושה" משמש לעתים קרובות כדי להתייחס לפרטים של מערכת של מחשב ממשק המשתמש. שימוש זה מטאפורה, "המבט" מתייחס לעיצוב החזותי שלה, ואילו את "התחושה" מתייחסת לאינטראקטיביות שלה. בעקיפין זה יכול להיחשב כהגדרה פורמלית של אינטראקטיביות.
     
    דיון מפורט יותר באופן אינטרקטיווי כבר נתפס באינטראקציה אנושית מחשב הספרות, וכיצד הפנומנולוגיה של הפילוסוף הצרפתי מרלו פונטי-יכולה לשפוך אור על חוויית המשתמש, ראה (Svanaes 2000).
     
    במדעי מחשב, אינטרקטיווי מתייחס לתוכנה שמקבלת ומגיב לקלט מבני האדם, למשל, נתונים או פקודות. תוכנה אינטראקטיבית כוללת תוכניות הפופולריות ביותר, כגון מעבדי תמלילים או גיליון אלקטרוני יישומים. לשם השוואה, תוכניות אינטראקטיביות פועלות ללא מגע יד אדם; דוגמאות אלה כוללות מהדרים ועיבוד יצווה יישומים. אם התשובה היא מורכבת למדי, אבל הוא אמר שהמערכת מנהלת אינטראקציה חברתית וכמה מערכות מנסות להשיג זאת באמצעות היישום של ממשקים חברתיים.
     
    כמו כן, יש את הרעיון של סוגים של אינטראקציה עם משתמש, כמו ממשק המשתמש העשיר.
    יצירת אינטראקטיביות
     
    מחברי דף האינטרנט יכולים לשלב JavaScript קידוד כדי ליצור דפי אינטרנט אינטראקטיביים. מחוונים, קוטפי תמרים, גרירה ושחרור הם רק חלק מהשיפורים הרבים שניתן לספק. 
     
    כלי עריכה שונים זמינים ליצירת סוגים שונים של interactivities. חלק מהפלטפורמות הנפוצות ליצירת interactivities כולל Adobe Flash וMicrosoft Silverlight. את כלי העריכה הנפוצה ביותר ליצירת interactivities כוללים Elicitus של הסנונית ורהוט של לעסוק. eLearning עושה שימוש במושג שנקרא מודל אינטראקציה. באמצעות מודל אינטראקציה, כל אדם יכול ליצור interactivities בתקופה קצרה מאוד של זמן. כלים מסוימים כמו של מבשר Raptivity לבוא עם מודלים מוכנים לשמוש אינטראקציה הניתנת להתאמה בקלות וללא צורך בתכנות.
     
    חלק מהדגמים שהוצגו האינטראקציה עם כלי עריכה נופל תחת קטגוריות שונות כמו משחקים, חידות, כלי סימולציה, כלי מצגות, וכו ', אשר יכולה להיות מותאמות אישית לחלוטין. 

רח' תובל 13, מתחם הבורסה ברמת גן. טלפון:03-6122770 פקס:03-5754420  דוא"ל: sales@daronet.com
© כל הזכויות שמורות, 1999-2012, דרונט בעמ.
אין לעשות שימוש בחומר המופיע באתר  ללא אישור מראש מבעלי זכויות היוצרים.
ניתן לעקוב אחרי דרור שתיוי בגוגל + ולראות פרסומים נוספים
פה יכנס התוכן